Komunikacija

Napredni email marketing vaših izdelkov

Napredni email marketing vaših izdelkov

Email marketing je napredna, enostavna, cenovno ugodna, učinkovita in hitra oblika direktnega marketinga, ki vam bo pomagala ne samo pri vzpostavljanju odnosa z novimi strankami, temveč tudi pri negovanju vezi z že obstoječimi. Je idealen način za promocijo lastnih produktov in/ali storitev, ki bo povečal tako vašo opaznost v poštnem nabiralniku prejemnika, kot tudi samo prodajo vaših izdelkov. Da pa bo vaš email marketing čim bolj uspešen, se je potrebno držati nekaj preprostih smernic.

V poplavi elektronskih sporočil, ki jih vsakodnevno prejemamo, je pomembno, da ste v prvi vrsti opazni, saj boste le tako lahko prejemnika prepričali o tem, da je izdelek, ki ga ponujate, zanj bistven. To boste najlažje dosegli z elektronskim sporočilom, v katerega izgledu in vsebini, se bo že na prvi pogled odražalo, da je več kot pa samo oglas, s katerim boste prejemnika poskušali prepričati o nakupu vašega izdelka oziroma storitve. V svojih sporočilih zato uporabite bodisi osebno noto ali zanimivo, po malem tudi zabavno besedilo, bodisi inovativen pristop, saj se boste le tako ločili od konkurence. Nadalje je pri sami vsebini potrebno paziti tudi na to, da je nekoliko krajša (in s tem prilagojena za branje z mobilnimi napravami) ter da vanjo vstavite delujoče povezave do spletnih strani podjetja, kjer so prejemnikom na voljo: dodatne informacije o vaši ponudbi in značilnostih izdelkov; novosti; nasveti ter z izdelki ter njihovo uporabo povezane zanimivosti.

In še za konec; pazite, da svojih sporočil ne boste pošiljali prepogosto, saj boste s tem prejemnike prej odvrnili, kot pa prepričali o nakupu vašega izdelka. Znani pregovor, da je zmernost mati modrosti, tako velja upoštevati tudi pri email marketingu. Pa uspešno!

Za več informacij o email marketingu pa kliknite tukaj.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Komentiranje ni omogočeno.

Iskanje